На 27-ми юни официално стартира “Мениджърска академия за училищни директори”. 25-те участници в програмата – директори на училища в София-град и София-област – се събраха на опознавателна среща в Международния център на UniCredit Bulbank. Академията се организира от Образование България 2030, с подкрепата на Българския форум на бизнес лидерите и е под патронажа на министъра на образованието и науката, г-н Красимир Вълчев.
Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на UniCredit Bulbank, приветства участниците в Академията и отбеляза, че сред основните приоритети на банката е инвестицията в образование. Тя изтъкна подкрепата към конкретни инициативи, свързани с развитие на финансова грамотност у младите хора – важно умение за успех в 21-ви век.
Изпълнителният директор на Българския форум на бизнес лидерите Георги Руйчев представи пътя на реализация на Академията – от обсъждането на идеята и представяне пред Управителния съвет на БФБЛ до набирането на средства за каузата на Годишния благотворителен бал. Той отбеляза, че по примера на много други значими каузи, които БФБЛ е подкрепял през годините, това е възможност да се покаже и развие работещ модел, който впоследствие да бъде разпознат и на институционално ниво и да добие още по-голям мащаб.
Златка Димитрова, координатор на мрежата Образование България 2030 представи мисията и стратегическите цели на организацията в сферите на дейност Мониторинг, Информиране и Застъпничество.
Александра Мирчева, проектен мениджър на Академията, представи следващите стъпки, които очакват участниците – двудневно обучение с бизнес лидери от водещи компании в сферата на управление на ефективни екипи, както и срещи за подкрепа в приложение на наученото в училищната среда.
На срещата имахме възможност да опознаем по-добре директорите, да обсъдим техните силни страни като ръководители на екипи и да разберем повече детайли за общи предизвикателства, които са свързани с управлението на хора. Това ще ни помогне да планираме следващите етапи от Академията така, че те да са максимално полезни и приложими за участниците.
Следете информация за Академията на нашия сайт, Facebook и LinkedIn страници.