• Полезни ресурси за старта на новата учебна 2021/2022 година

    Учебната година започна и по този повод ви споделяме селекция от интересни актуални възможности и полезни ресурси, създадени от образователната общност, от която сме част. Тук ще намерите добри практики, методитечски материали, анализи и програми, от които да се възползвате още днес!

  • Учители, готови за бъдещето. Какво споделят практиците?

    Събитието постави на фокус темата за качеството на квалификацията на учителите и за добрите училищни практики за гарантиране на качествена подготовка на учителите. 

  • ГОВОРЯТ ПРАКТИЦИТЕ: РЕШЕНИЯ ЗА ОБРАЗОВАНИЕТО – ОНЛАЙН ДИСКУСИЯ „Учители, готови за бъдещето“

    „Учители, готови за бъдещето“ е четвъртата от поредица срещи дискусии от кампанията ни „Говорят практиците: решения за образованието“. Целта ѝ е да постави на преден план темата за продължаващата квалификация и подготовката на учителите, както и да създаде пространство за споделяне на добри училищни практики за квалификация на училищните екипи. 

  • ПО-КАЧЕСТВЕНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ. Какво споделят практиците?

    Събитието постави на преден план темата за качеството на професионалното образование и обучение (ПОО) и представи за обсъждане модели и добри практики за подобряване на качеството на ПОО на училищно и системно ниво. 

  • Говорят практиците: решения за образованието – Онлайн дискусия „ПО-КАЧЕСТВЕНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ“

    „По-качествено професионално образование и обучение“ е третата от поредица срещи дискусии  от кампанията ни „Говорят практиците: решения за образованието“. Целта ѝ е да постави на преден план темата за качеството на професионалното образование и обучение и да представи за обсъждане съществуващи вече модели и добри практики за подобряване на качеството на ПОО на училищно и системно ниво. 

  • Всички в училище: от достъп към качество. Какво споделят практиците?

    Дискусията „Всички в училище: от достъп към качество“ се проведе онлайн и събра на едно място близо 100 души – учители, директори, образователни медиатори, представители на институциите, медиите и гражданските организации. Събитието имаше за цел да инициира диалога за приложението на мерките както за обхващане и връщане на децата и учениците в образователната система, така и за осигуряването на качествено обучение и подкрепа за тях. 

  • Покана за предизборен дискусионен форум „Образованието – диалог за бъдещето“

    Важно е образованието да бъде сред централните теми на предизборните дебати и на политическите програми. Затова ние от Образование България 2030 и още 7 експертни граждански организации поставяме фокус върху политиките в сферата на образованието чрез събитието ПРЕДИЗБОРЕН ДИСКУСИОНЕН ФОРУМ „ОБРАЗОВАНИЕТО – ДИАЛОГ ЗА БЪДЕЩЕТО“

  • Говорят практиците: Решения за образованието – Онлайн дискусия „Всички в училище: от достъп към качество“

    Продължаваме кампанията „Говорят практиците: решения за образованието“ с втора от поредица дискусии, които събират на едно място експерти, представители на отговорните институции, родители, учители, директори и ученици, за да потърсят заедно решения за ключовите проблеми в образованието. Целта на дискусията е да постави фокус върху политиките и мерките, насочени не само към обхвата на учениците в училище, а и към гарантирането на качествено образование и подкрепа за всички тях.

  • Завърши вторият випуск от директори в „Мениджърска академия за училищни директори“

    Във второто си издание Мениджърската академия срещна успешни мениджъри от две от най-големите компании в света – Хюлет-Пакард Ентърпрайз България и ПрайсуотърхаусКупърс България с училищни директори от цялата страна. В тазгодишното издание на проекта се включиха директори от всички райони на страната, от разнообразни по вид и големина училища и с опит на позицията между 1 и над 20 години. 

  • Промяната на изпитните формати. Какво споделят практиците?

    Дискусията „Промяна на изпитните формати” се проведе онлайн и събра повече от 200 учители, директори, родители,  експерти от цялата страна, дори и ученици. Целта на събитието беше да постави фокус върху необходимостта от нов тип формат на националните външни оценявания и на матурите, който да оценява уменията на учениците да бъдат успешни в живота, а не само запаметени от тях предметни знания.