ЕКИП

  • Веселин Димитров

    Изпълнителен директор

    vesselin@edu2030.bg

    Моят път в образованието започна..

    …в софийското читалище “Аура”, където на нещо като четири години ходех на нещо като английска занималня. После баба ми ме взимаше и, понеже беше времето след Чернобил, ми правеше чаша сухо мляко и ми даваше да чета книги.

    Моят опит в сферата на образованието е..

    …невероятно малък. Осъзнавам това всеки път, когато се срещна с хората от партньорските ни организации. От друга страна моята еспертиза е нетипична за сектора – аз се занимавам с комуникации, дълги години като журналист, а в последствие като експерт външни комуникации. Секторът има нужда от хора с различни профили. Мисля на всички е ясно, че дори и най-добрите решения и промени, имат много по-малка стойност, ако не бъдат изразени правилно и подкрепени от една критична маса хора, които можем да достигнем само чрез комуникациите.

    Какво ме мотивира да съм част от екипа на Образование България 2030?

    Именно това – че в образователния сектор трябват хора с максимално различна експертиза, за да бъдат промените устойчиви. Ние сме невероятен екип – малък, но много посветен – което също помага на мотивацията. Да не забравяме, че ни подкрепят толкова много личности и организации с толкова различни каузи, което допълнително ни надъхва.

    Моята цел за качествено образование до 2030 г е …

    …през 2030 г. всички младежи завършват средно образование. В нашите разказите от реалността всяка година следим начина, по който едно малко момче от махалата в един малък град се движи през образователната система. Той трябва да завърши средното си образование през 2025 г. – ще е повече от обнадеждаващо, ако наистина го направи.

  • Златка Димитрова

    Координатор на сдружението

    zlatka@edu2030.bg

    Моят път в образованието започна..

    …в ЕГ “Д-р Иван Богоров” в Димитровград, където имах възможност да се уча от чудесни учители, вдъхновяващи към знания и постоянен интерес към ученето. В Софийския университет преподавателите и студентите в специалност “Публична администрация” ме научиха да мисля за уменията, практиката и културата на общността.

    Моят опит в сферата на образованието е..

    …като учител към Фондация “Заедно в час” в с. Христо Даново, общ. Карлово, където преподавах 2 години. Това е най-значимото за мен време, което съм прекарала в училище. То ме научи да вярвам в успеха и във високите постижения на всяко дете, да поставям цели и да намирам пътя към тяхната реализация. Впоследствие учителството ме научи да осъзнавам, разбирам и работя за високоефективна образователна система в България като част от екипа на Образования България 2030.

    Какво ме мотивира да съм част от екипа на Образование България 2030?

    Работата ми като координатор на мрежата ми дава възможност да работя за системна и дългосрочна положителна промяна в образованието.

    Моята цел за качествено образование до 2030 г е..

    …всички млади хора да бъдат успешно реализирани на пазара на труда, за да се радваме като индивиди и като общност на благоденствие, високо качество на живот и щастие.

  • Велизара Георгиева

    Проектен мениджър

    velizara@edu2030.bg

    Моят път в образованието започна..

    …с пресичането на ЖП прелеза, който делеше детската градина от началното училище в градчето, където живея. Оттогава все е процес на преминаване от другата страна: от заек към завършил и после като някой, опитващ се да погледне системата „отстрани“. Надявам се да продължи към „някой, който знае как да допринесе към това тя да работи по-добре“.

    Моят опит в сферата на образованието е..

    Вече четири години в екипа на Образование България 2030, където имам възможността да участвам във всички дейности на организацията – от застъпническата работа и експертните анализи на данни и тенденции в образованието, през управлението на проекти,  до комуникацията на сдружението в социалните мрежи.

    Какво ме мотивира да съм част от екипа на Образование България 2030?

    Първоначално беше вярата, че образованието в България може да бъде такова, че всеки млад човек да излиза от училище, докоснал се до невероятни педагози и ментори, с които е прекарал години смислено обучение и трупане на умения. Сега е знанието, че за да се движи образованието натам, ние трябва да мислим и действаме за него и заедно с него.

    Моята цел за качествено образование до 2030 г е …

    През 2030 ще съм на 32 години и се надявам да бъда родител. Целта ми е всеки родител на моята възраст да знае, че местната власт, образователните институции и общността говорят за едно и също нещо, когато говорят за „качествено образование“. Иначе казано образователната макросреда в България да създава всички необходими условия за осигуряване на качествено образование за всяко дете.